poniedziałek, 22 października 2012

Relacja z Jarmarku Wiejskiego


KOLOROWYCH JARMARKÓW nananananana  ....To był już nasz kolejny jarmark, tym razem wiejski stąd ta stylizacja stoiska :) Po raz kolejny, po uśmiechach osób które mijały nasze stoisko przekonałyśmy się, że pluszaki są żywą pamiątką wspomnień z dzieciństwa. Jedna Pani, która przyszła na Jarmark z synkiem odnalazła wśród naszych miśków swojego misia z dzieciństwa, którego jako mała dziewczynka zgubiła. Choć to nie ten sam miś to wspomnienia odżyły. Cieszymy się i jesteśmy bardzo wdzięczni za wszystkie miłe słowa, które padały pod naszym adresem.
ASZKA, JOLCIA i JOANNA dziękujemy że odwiedziłyście Nas. Buziaki dla was kochane.

A teraz kilka zdjęć misiaków, które powstały przed Jarmarkiem a zabrakło czasu aby je zamieścić.

MIŚ SKRZACIK- brakuje mu jeszcze czapeczki z dzwoneczkiem, ale już się robi :)


Misie Jesienne

Misie w sweterkach i króliczki znalazły swoje nowe domki

Zębate hipki

Nosorożce

Kociaki przytulaki

Sztruksowe misie


7 komentarzy:

  1. Ulotkę dostałam od rodzicielki która była na Jarmarku na stanowisku z monetkami Jarmarkowymi :) I co do cudowności waszych miśków miała całkowitą rację! Oby tak dalej a ja dołączam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne, ale mi w oko wpadły jesienne misie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wcale nie dziwię, że Wam takie słodkości wychodzą! Jak przytulanki mają takie "Stwórczynie" to muszą być takie słodkie! Bardzo miło było mi poznać osobiście :) Mam nadzieję że na jakiś następny jarmark i ja ze swoim stołeczkiem wyląduję :) Ściskam dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie byłam i nie poprzytulałam, hipki zębate są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, mam ci ją! :-) Byłam, kupiłam; faktycznie... można na to "zachorować" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miiło :) Miło Was znać! Podbijcie Stargard Waszymi miśkami, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutkie te pluszaczki-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń